fredag 25. februar 2011

nye smykker..

Hadde en tur i nyåpna hobby butikk i kristiansand her forleden og fant noen stilige glass perler, ble så inspirert at det var rett hjem og inn i perlerommet :)
Og det etter ei god stund med " perletørke" :)

Gjenstår å få rydda der nede da.. er det ville kaos av perler og dill der.. Kan ikke ha så mange hobbyer,, her er garn, utstyr til scrapbooking, maling, bokser, lerreter, stoff jeg skulle sy juleduk av ( kan nevne at jeg ikke kan sy overhodet) og en masse ark og ting jeg allerede har strikket og perlet.. Et vilt kaos!!! Jeg jobber best når jeg har det ryddig, tror jeg..
Er uansett greit å se hva man har og sånn..
Vel tror jeg vil tilbringe resten av fredagen foran glanseboksen sammen med strikketøyet men her er litt av denne ukes øredobber :)
God helg :)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar