lørdag 29. januar 2011

årets utfordring!

Ble utfordret av smykkeøya.. Tok litt tid men jeg er nå omsider ferdig :) 

4 tvprogram jeg ser på:
- csi
-unge mødre ( mye rare folk der ute.. )
-frustrerte fruer ( går ofte i reprise på tv bliss, herlig )
-top gear ( ikke bare fordi mannen da har fjernkontrollen, vi skal jo på showet i mars, det var min julegave til han :) )

4 ting jeg har gjort i dag ( i går)
- fått innstallert fiberen i hus ( strengt tatt en egen fiber mann, men jeg var nå her ), pakket en smykkebestilling mens han holdt på..
-fått levert mitt gamle opel vrak til bilopphøgger
-fått panta flasker! ( det er alltid godt å få unna)
-satt en " no knead brøddeig" Kjekt med en fridag for å få unna litt ting :) 

4 ting på min ønskeliste:
-få full jobb-mangler nå bare 30 % :) 
- å komme i gang med treninga
-ferietur til sol og varme med mann og hans datter
-mere tid til perling, og til å få orden i perlerommet..

4 ting jeg liker dårlig:
-folk som lyver for meg
-venner som lyver for meg
-nrk lisens og årsavgift
-urettferdighet og kameraderi......



Jeg sender utfordringen videre til:


Alle som leser dette.. Greit å stoppe opp litt i hverdagen og kjenne litt på det.. 


Ha en superflott lørdag folkens :)
Her skal det lages taco salat og ryddes litt før det kommer venner på besøk :) 



*Ann-Kristin*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar