mandag 21. desember 2009

hemmelig perlevenn pakke nr 2 :)

Da har jeg fått min andre pakke fra en hemmelig perlevenn..

Denne pakken var det mye fint i: 2 ugler i sølv, 2 sølv låser, et juletre anheng, noen svarte rundinger jeg ikke helt vet hva er, og en rosa pose med små søte swarowskier :) Og en pakke med gummi bjørner :)

Fin pakke men den inneholdt ikke noe hint eller brev av noe slag så aner ikke hvem som har sendt den..
Skikkelig hemmelig denne gangen :)

Men takk uansett min hemmelige perlevenn :)


 
 
 

2 kommentarer:

  1. Fin pakke :o)
    De sorte runde er Hematitt/blodsten. Flotte til øredobber og mellomdeler på kjeder.
    Trè igjennom en eye-pin eller en head-pin og plasser en perle inni rundingen.
    Blir kjempefine ;o)

    Takk for flott pakke.

    SvarSlett
  2. Halloen!
    Lekker perlepakke! : )
    Navnemerkene har jeg kjøpt her:
    http://www.minanamnband.se/
    Ble veldig fornøyd med de! Jeg valgte strykemerker, det fungerer veldig bra. Litt lang ventetid før jeg fikk de var eneste minuset. Fortsatt god helg! : ))

    SvarSlett