onsdag 28. oktober 2009

onsdag og regn regn regn regn

Huff, blir så utrolig trøtt av alt det ekle våte som kommer ned...
Og det står pall på åall med ved utenfor her som vevnter på å bli tømt i vedkjelleren.. Men kan ikke det nå som den er så våt.. Skulle helst hatt en 14 dager med sommer, sol, litt vond og god temp :) Men det er vel enda værre enn å tro på både julenisse, influensa vaksine og anna umulige saker..

Lurer på å lage konkurranse for å få spredd nettbutikken min litt..

Kanskje de fem første som meldte seg på mailing lista fikkk overasskelse i posten, eller kanskje alle som meldte seg på lista fikk...

Hmmm noen som har noen forslag?

Ellers gleder jeg meg til hemmelig perlvenn pakken :) Eller både gruer og gleder, skal jo sette sammen og sende en pakke og liksom..
Men stakkars den som skal sende til meg, for det ligger ikke mye ute om hva jeg liker.. Men mye om hva jeg selger...

Får skrive litt her da... Elsker blått og sølv, hater "gull"... Har for tiden helt vanlig perledilla og er da glad i lilla.. Det rimte he he :)
Ellers er jeg glad i fine kjeder og i sølv generelt ..Jeg er ikke så sær så er nok ikke så vanskelig å glede meg.. Men tittelen på oppgaven var: hvor godt kjenner du din hemmelige perlevenn.. Kjenner jo ingen av de så... :) Men får gutse litt og se hvordan det går..

Nå får jeg prøve å få inn noe ved og tørke inne..
Ha en flott regnvåt dag alle sammen :)

*Krabbasverden*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar